Nikola a Michal prežili akčný víkend s Panorama City

26.05.2014

Sympatický pár Nikola a Michal, ktorí sa zapojili do súťaže a stali sa tvárami kampane Panorama City, na tento víkend určite nezabudnú.

Sobotné ráno odštartovali príjemnými raňajkami na terase v centre mesta iba pár minút od Panorama City. Už od rána sa dvojica netrpezlivo usmievala, pretože tušila, že má pred sebou akčný program. Ten sa začal naozaj dynamicky. Novopečení wakeboardisti brázdili vlny na Zlatých pieskoch. Na vlnách sa viezli aj popoludní. Motorovým člnom si to namierili cez Bratislavu až na Devín. Počasie sa vydarilo a tak si náš pár mohol vychutnať azda najromantickejšiu večeru svojho života. Predstavte si jednu z najvyšších budov v hlavnom meste, kde na streche s neopakovateľným výhľadom večeriate s milovaným človekom pri západe slnka. Rovnaké to môže byť aj v novom byte v Panorama City. Priznajte sa, nevymenili by ste si to s nimi? Po romantickej večeri sa zaľúbenci odovzdali do rúk masérov v Zion Spa a dokonalý večer si nakoniec naplno užili v klube v Starom Meste.

Nedeľné ráno sa nieslo v duchu raňajok vo vzorovom byte, kde si naši herci vyskúšali skutočný život v Panorama City. Mladá dvojica však ani v nedeľu nelenila a vydala sa s chuťou do ďalšieho dobrodružstva v podobe extrému s názvom zorbing. Vydanú energiu Nikola a Michal doplnili skutočne po gurmánsky a to na skvelom Food Festivale na Bratislavskom hrade.

Bývať v Panorama City to znamená bývať v centre diania a zároveň vysoko nad rušným mestom. Je iba na Vás ako si svoj život zariadite, s Panorama City sa však nudiť rozhodne nebudete.

Chcete sa aj vy stať novým obyvateľom dvojičiek Panorama City? Teraz máte jedinečnú príležitosť. Ešte do konca júna máte možnosť získať byt v centre Bratislavy za zvýhodnenú cenu.

Cieľom neštandardnej reklamnej kampane PANORAMA CITY je prostredníctvom zážitkov mladého páru sprostredkovať ľuďom benefity projektu, akými sú skvelá poloha v centre mesta, výnimočné výhľady a moderné a plnohodnotné bývanie iba na skok od všetkých miest a aktivít, ktoré sú obyvateľom Bratislavy blízke.

Všetky momenty, ktoré dvojica zažila nielen vo vzorovom byte, ale aj v exteriéroch, zachytil realizačný tím prostredníctvom fotografií a krátkych videí, ktoré bolo možné sledovať na facebooku v reálnom čase. Práve tie sa stanú podkladom pre reklamnú kampaň, ktorej výhercovia prepožičali svoju tvár. Informácie o kampani a benefitoch bývania v najvyšších obytných vežiach na Slovensku nájdete na facebookovej stránke PANORAMA CITY https://www.facebook.com/#!/PanoramaCityBratislava.

VSTUP PRE REZIDENTOV